Multi-parcel teenus ärikliendile

  • » Saada pakke veelgi kiiremini ja mugavamalt, asetades kõik pakid ühte pakiautomaadikappi!
  • » Jälgi iga paki teekonda algusest lõpuni.
  • » Teenus on täiesti TASUTA ja ei vaja IT-muudatusi!

KUIDAS TEENUS AKTIVEERIDA?

Teenuse aktiveerimiseks võta ühendust oma kliendisuhete juhiga                                      
või meie müügimeeskonnaga    
                    
» sales@unisend.ee                    

KUIDAS TEENUS PÄRAST AKTIVEERIMIST TÖÖTAB?

  • Registreeri saadetised Unisendi iseteeninduses ja kleebi sildid pakkidele. Selle teenuse jaoks ei ole võimalik printida kleebiseid pakiautomaadist.
  • Alusta pakiautomaadi juures saatmist nagu tavaliselt ja järgi ekraanil kuvatavaid juhiseid.
  • Skanni triipkoodiga saadetised pakiautomaadi juures, alustades suurimast pakist – siis avab pakiautomaat suurima kapi, kuhu on võimalik panna kõige rohkem saadetisi!

HEA TEADA:

Kas igale pakile peab panema eraldi pakisildi?

Jah, kuigi kõik saadetised lähevad ühte kappi, peab siiski igal pakil olemas olema eraldi pakisilt. See on vajalik selleks, et oleks võimalik täpselt jälgida iga paki teekonda, ning et kullerid teaksid, milline pakk kellele toimetada.

Mida teha, kui viimane skannitud pakk ei mahu enam kappi?

Juhul, kui oled skaneerinud paki, aga tuleb välja, et see ei mahu enam kappi, siis on võimalik viimane pakk kapist eemaldada. Selleks tuleb vajutada „Tühista viimane pakk nuppu.  

Mis saab siis, kui kapp on saanud täis, kuid saadetisi on veel?

Sulge täis saanud kapp ja ava uus ülejäänud pakkide jaoks. 

Ma ei soovi kasutada multi-parcel teenust, vaid soovin kasutada pakiautomaati tavapärasel viisil.

Kui multi-parcel teenust ei ole vaja, siis lihtsalt skaneeri pakk, pane see kappi ja sulge uks.

Kuidas avada saadetiste jaoks suurem kapp?

Multi-parcel teenuse kasutamisel avaneb pakiautomaadiekraanil võimalus valida suurem kapp. Suurema kapi valimiseks vajuta ekraanil “Valige suurem kapp” nuppu. 

Olen segaduses, milliseid pakke olen juba skaneerinud ja milliseid mitte.

Igasuguste probleemide ja / või segaduse korral on võimalik protsess tühistada. Selleks tuleb valida “Tühista protsess” nuppu. Peale protsessi tühistamist, võta pakid välja ja alustada algusest – skaneeri ja paiguta üks pakk teise järel.  

Teenuse kasutamise üksikasjalike juhiste saamiseks võta ühendust oma kliendisuhete juhiga.

                                      

Otsige
Otsingu alustamiseks sisestage alltoodud kasti võtmesõna, mida sooviksite otsida.