Pakk teel, aga pakiautomaat, kuhu see saadetakse, ei sobi. Ära heida meelt, uus pakiautomaatide võrgustik lahendab selle probleemi hetkega!
Eestis tegutsev pakiautomaatide võrgustik Unisend tutvustab uut ja innovaatilist teenust, mis annab klientidele suurema paindlikkuse oma saadetiste kättetoimetamisel. Kui seni määrati pakiautomaadi asukoht automaatselt või tarniti pakk kulleriga, siis nüüdsest saab iga klient suunata oma saadetise endale sobivamasse pakiautomaati.
“Kõigile ei pruugi automaatselt määratud pakiautomaat või kullerteenus alati sobida. Inimesed liiguvad ja nende igapäevased marsruudid võivad olla erinevad ja seetõttu tahame pakkuda klientidele võimalust valida täpselt niisugune kättetoimetamise viis, mis sobib nende igapäevaeluga,” selgitas Unisendi turundusjuht Neringa Žukauskaitė.
Suurtest e-poodidest ostes määratakse pakiautomaadi asukoht või kuller enamasti automaatselt. “Aga kui kliendi igapäevane liikumistee on töö ja kodu vahel teises suunas kui määratud pakiautomaat, võib see osutuda ebamugavaks,” lisas Žukauskaitė. Uus teenus lahendab selle probleemi, andes kliendile võimaluse oma saadetis ümber suunata ning teha sellest edaspidiseks püsivalik.
Pärast ostu sooritamist suurematest e-poodidest saadetakse kliendile SMS teavitusega ja lingiga, mille kaudu saab saadetise teekonda muuta. “Avades lingi, saab klient valida pakiautomaadi, kus ta soovib oma paki kätte saada. Teenus on loodud suuremate, Temu-laadsete kaubamajade ja konsolideerijate vajadusi silmas pidades,” ütles Žukauskaitė.
Kui algne valik ei sobi, saab klient hõlpsalt suunata paki teise automaati või muuta see oma püsivaks eelistuseks. Valik salvestatakse süsteemis ning kõik järgmised saadetised toimetatakse automaatselt valitud pakiautomaati.
Kui algne määratud tarnemeetod sobib, pole klientidel vaja midagi muuta – nad võivad teavitust lihtsalt ignoreerida. Pakk määratakse vastavalt kas pakiautomaati, mis on tellimuse aadressile lähim või kui pakiautomaat jääb aadressist liiga kaugele, siis toob selle kohale kuller. Kui aga on soov kättetoimetamise asukohta muuta, siis tuleb klienditeeninduse lehel sisestada oma saadetise number ja kuni paki jõudmiseni logistikakeskusesse on võimalik valida uut asukohta.
“See lahendus annab inimestele paindlikkuse valida kättetoimetamise viis, mis sobib nende igapäevase rütmi ja liikumisharjumustega. Meie eesmärk on muuta pakiautomaatide kasutamine võimalikult mugavaks ja paindlikuks,” ültes Žukauskaitė.
Unisend loodab, et uus teenus parandab veelgi klientide kogemust ning teeb pakkide saatmise ja vastuvõtmise lihtsamaks kui kunagi varem. “Saada. Võta vastu. Lihtne.. See on meie lubadus, mida püüame iga päev täita,” sõnas Žukauskaitė.